With a little help from my friends…

Mitt Flippade Klassrum

”Nå, hur gick det på intervjun, kändes det som ett jobb du kan tänka dig att ha?”

Frågan fick jag i somras av Lina Tannerfalk, en god vän och en oerhört kompetent och driven rektor på Brunsåkersskolan i Halmstad. Jag hade precis varit på intervju nummer två, för jobbet som verksamhetsutvecklingskonsult (jag vet, fortfarande världens längsta och mest ambitiösa titel 😉 ) och kände mig sådär lagom tömd i huvudet som man gör efter att man suttit i över en timme på anställningsintervju.

”Ja, alltså, jag tror det. Vi pratade om så många olika saker, det verkar vara ett komplext jobb, med många olika inriktningar och som man har möjlighet att forma rätt mycket utifrån sin egen spetskompetens och erfarenhet. Men en sak vet jag, det var en annan verksamhetsutvecklare med på intervjun, Mattias tror jag han hette, han var en person jag gärna skulle arbeta tillsammans med! Han ställde…

View original post 954 fler ord

Om Stefan Thorvaldsson

IKT-pedagog och IT-samordnare i Halmstad kommun.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

